Komunikacja w Biznesie

Nie wszyscy mają świadomość, jak ważne jest podnoszenie znaczenia komunikacji dla wyników firmy, a nie tylko dla jej wizerunku. Co można zrobić, aby poprawić tę sytuację?

Dobra komunikacja to sukces firmy!

Dobry menadżer zawsze słucha swoich pracowników, bo zatrudnia ludzi, którzy mają dobrze wykonywać swoją pracę, a dobra praca nie polega na zgadzaniu się, tylko na byciu specjalistą w swojej dziedzinie. A skoro zatrudniam specjalistów, to nie po to, by ich nie słuchać.

Jakie umiejetności zdobędziesz w ramach mojego szkolenia?

     - w sposób świadomy skorzystasz  z narzędzi komunikacji w biznesie
    - wykorzystasz  techniki aktywnego słuchania, m.in.: parafrazę, odzwierciedlanie uczuć, podsumowanie
    - zadbasz  o proces doskonalenia w obszarze identyfikowania i eliminowania barier komunikacyjnych  w pełni korzystając  ze swojego potencjału